Laatste Nachtje - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Roy & Albert - WaarBenJij.nu Laatste Nachtje - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Roy & Albert - WaarBenJij.nu

Laatste Nachtje

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Roy & Albert

30 Augustus 2013 | Nederland, Hoofddorp

Nog een paar uur en dan gaat het echt beginnen. De motor staat er al klaar voor, vol bepakt om de komende 14 dagen mee door te komen. Tank vol en banden hard. Hij voelt echt loodzwaar nu, het is altijd weer even wennen in het begin. Vooral als je stil staat voel je de massa, zodra je rolt is het weg en voelt ie gelukkig weer als vanouds als een veertje.

Vanmiddag nog een navigatie bug gehad, de schrik zit er nog in. Rijdend van mijn werk naar huis ging mijn navigatie ineens spontaan op zwart. Gebeurt wel vaker, ik weet niet waarom. Kwestie van gewoon weer aanzetten en dan doet ie het weer. Deze keer dus niet, hij bleef maar uitvallen. SHIT! Met zo'n reis is de navigatie op de motor bijna net zo belangrijk als de benzine. Het zweet brak me dus wel uit, ik zag me al op de valreep een nieuw apparaat moeten aanschaffen, €600 van mijn reisbudget af...? Gelukkig na wat reboot pogingen en verwisselen van batterij en geheugenkaartje deed ie het weer. Ik hoop maar dat ie het blijft doen en dat het eenmalig was, keep my fingers crossed.

Morgen om 9 uur hebben we afgesproken op de A1 Pompstation Total, Palmpol. Dus, als er nog iemand wil komen uitzwaaien, jullie zijn welkom. Vandaar gaan we verder richting Oldenzaal en dan via Osnabruck, Hannover, Magdenburg, Lepzig, Dresden richting Tsjechie. We hebben niets gepland dus we rijden tot we het zat zijn of totdat we onweerstaanbaar trek in een biertje krijgen..:)
Ik hoop dat het weer ons goed gezind zal zijn. Het is in ieder geval niet koud maar een buitje zouden we wel eens tegen kunnen komen.

Keep you posted!

gr, albert.

• 30 Augustus 2013 - 22:45

Mandy:

Slaap lekker voor straks en voor de komende weken:Drive safely

• 30 Augustus 2013 - 23:05

Delving:

Pas goed op jezelf mannen! En...geniet!

• 30 Augustus 2013 - 23:06

Devlin:

Devlin dus ;)

• 31 Augustus 2013 - 03:00

Maureen:

Hi Albert, heel veel plezier! En vergeet niet af en toe ook het land te bekijken waar je doorheen rijdt.

• 31 Augustus 2013 - 08:46

Dirk Van Ginkel:

Heel veel succes en plezier toegewenst, doe voorzichtig!

• 31 Augustus 2013 - 09:13

Mirjam:

Veel plezier! Geniet ervan!

• 31 Augustus 2013 - 13:19

Pa&Ma Custers:

Jongens heel mooie rijs en geniet ervan . (niet te hard Huellen) en kom weer veilig thuis